Direktlänk till inlägg 24 april 2014

❤️

Av issa eklund - 24 april 2014 21:20

vad händer folket?? Här händer de typ ingenting! Tycker att alla kan skriva nått till meeej på kik så e ni fett bebes ❤️ Kik: iiisssaaaaaa           Typ ingenting har hänt idag förutom att de kom fram några jävla random killar som bad om pengar o shit.. o tycker alla haters kan ta o trycka upp en dildo i röven och hålla käften tack för mej! . HAHAHAH aja alla kan kika mej!! Puss o godnatt allihoppa!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av issa eklund - 5 maj 2014 19:37


Jag har inte kunnat blogga så jätte mycket på grund av massor sol hänt! Blev misshandlad för nån vecka sen o fick läppen sönder spräckt men den e läkt nu iaf.. Idag har jag inte gjort så mycket.. Jag va knappt i skolan o sen drog jag till Bromma en s...

Av issa eklund - 28 april 2014 20:06


Hej alla fina läsare :) idag vaknade jag vid halv 12 så jag gick inte till skolan.. Sen träffade jag Nadja och Tove o vi va i Bromma o köpte cigg. Sen skulle jag på socmöte så dom väntade på mej osv.. Sen träffade vi Madde och Jimmy o typ gjorde inte...

Av issa eklund - 27 april 2014 09:53


Hej! Jag har inte kunnat blogga någonting dom här senaste dagarna pågrund av att de har hänt en massor av saker.. Blev tillexempel misshandlad i går och fick läppen sönderslagen/sönderspräckt.. :/ och jag o pappa bråka fett mycket dom här senaste dag...

Av issa eklund - 25 april 2014 07:24

Hej allihopa! Idag ska jag faktiskt gå till skolan!!! :) ??Jag har typ knappt sovit nånting i natt... Men e faktiskt inte så jätte trött! Idag har vi nån jävla orgentering o shit... Fyfan vad tråååkig.. Aja.. Efter skolan ska jag typ bara gå hem på g...

Av issa eklund - 24 april 2014 21:13


Hej igen alla idioter och älsklingar! Nuu har jag fått tbx min mobiiiil o e fett glad för dee   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards